کرسی نقد و نظر با محوریت انتخابات ریاست جمهوری 1400

استان قم
به همت سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مدیریت فرهنگی و دانشجویی واحد علوم پزشکی قم برگزار شد :

کرسی نقد و نظر با محوریت انتخابات ریاست جمهوری 1400

کرسی نقد و نظر با محوریت انتخابات ریاست جمهوری 1400 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی قم برگزار شد .

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قم ، کرسی نقد و نظر با محوریت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در تاریخ سوم خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی قم برگزار شد .

در این نشست که به همت بسیج اساتید دانشگاه و مدیریت فرهنگی و دانشجویی واحدعلوم پزشکی صورت پذیرفت  ، سه موضوع مورد نقد و بررسی اساتید و دانشجویان قرار گرفت : 

 " 1 - تأثیر مشارکت و عدم مشارکت مردم در انتخابات در ابعاد داخلی و بین المللی  2 - وظایف و اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی 3 - عوامل مؤثر مشارکت حداکثری در انتخابات و موانع آن "

در آغاز این نشست ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر موضوعات و محورهای بحث توسط مجری برنامه مطرح شد ، سپس دو تن از اساتید علوم سیاسی به عنوان کارشناسان برنامه ، سخن مقدماتی خودرا بیان کردند.

پس از آن دو گروه از  دانشجویان نقدها و نظرات خود را در یک فضای عالمانه و آزاد مطرح نموده و کارشناسان نیز  پاسخ های مناسب را ارائه دادند .

این نشست  که به مدت دو ساعت به طول انجامید از طریق فضای مجازی به صورت زنده در اینستاگرام قابل مشاهده بود؛ همچنین  در برنامه آپارات به صورت تکرار انتشار داده شد.


 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.