حاج قاسم یک مکتب، راه و مسیر بدون توقف است/ با شهادت شخصیت های بزرگ، پیمایش مسیر آنان شتاب بیشتری می گیرد

استان قم
سردار سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حاج قاسم یک مکتب، راه و مسیر بدون توقف است/ با شهادت شخصیت های بزرگ، پیمایش مسیر آنان شتاب بیشتری می گیرد

مسیر حرکت انقلاب اسلامی و نظامی اسلامی ایران به گونه‌ای است که با شهادت شخصیت‌های بزرگ، این مسیر نه تنها متوقف نمی‌شود، بلکه پیمودن آن شتاب بیشتری می‌گیرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قم ، حاج قاسم یک مکتب، راه و  مسیر بدون توقف است/ با شهادت شخصیت های بزرگ، پیمایش مسیر آنان شتاب بیشتری می گیرد

سردار سلامی :

🔸 مسیر حرکت انقلاب اسلامی و نظامی اسلامی ایران به گونه‌ای است که با شهادت شخصیت‌های بزرگ، این مسیر نه تنها متوقف نمی‌شود، بلکه پیمودن آن شتاب بیشتری می‌گیرد.

🔸 عقب‌نشینی‌های آشکار دشمنان ما و قدرت‌های بزرگ از منطقه که شاهد آن هستیم محصول زنده بودن این مکتب و راه است.

🔸 این روزها به نوعی عقب نشینی و ماه‌های آخر حضور آمریکا در عراق را نیز به نحوی ملاحظه می‌کنیم، شکست آنها را در پروژه خطرناک لبنان می‌بینیم، شکست اهداف دشمن در جبهه سوریه را شاهدیم، شکست هدف‌ها و حرکات دشمن در تحریم ایران را مشاهده می‌کنیم و شکست دشمن در محاصره سیاسی و اقتصادی ما را به خوبی می‌بینیم.

🔸 امروز آثار اعتماد بنفس و پیروزی در جبهه اسلام و جبهه مقاومت بیش از گذشته نمایان است و ما نمادهای پیروزی و نشانه‌های عقب نشینی و شکست دشمن را به خوبی می بینیم.

🔸 حاج قاسم زنده است و راه او و پیروان این راه زنده هستند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.