بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

استان قم

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم 


بسم الله الرحمن الرحیم
وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم

بار دیگر دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران، در مقابل ابتکار، خلاقیت، راهبرد ، انسجام و همبستگی ، یک پارچگی و وحدت نظام مقدس جمهوری اسلامی  و ملت شهید پرور ایران عاجز مانده و رویکرد انفعالی و تکراری« تفرقه بینداز و حکومت کن» را سر لوحه اقدام و عمل خویش قرار دادند. 
آنان با تروریستی خواندن سپاه در صدد ایجاد تفکیک و تشتت در انسجام ملی نظام جمهوری اسلامی ایران ، و تفکیک نهادهای مردمی و انقلابی از نظام جمهوری اسلامی و  ایجاد دوگانگی بین نهادها و آحاد ملت ایران می باشند.

مردم هوشیار، بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی هرگز تسلیم دسیسه های آنان نشده و با اعلام حمایت از نهادهای رسمی، مردمی و انقلابی خود بار دیگر این توطئه ها را خنثی خواهد نمود.

بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم حمایت و همبستگی خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این  مردمی  ترین ، انقلابی ترین ،کار آمدترین و دلسوز ترین نهاد نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارد و همواره در راستای تقویت و اعتلای این نهاد انقلابی در سنگر جهاد دانشگاه ، علم ،فناوری و پژوهش تلاش مجدانه به کار خواهد بست.

معاونت رسانه و فضای مجازی سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان قم

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.