بیانیه دانشگاهیان استان قم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

استان قم

بیانیه دانشگاهیان استان قم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بیانیه دانشگاهیان استان قم

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان قم، دانشگاهیان قم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در مقابل تروریستی خواندن این نهاد انقلابی و ملی توسط اتحادیه اروپا بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمودند:


بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
 إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُونَ

سپاه پاسداران، مولود انقلاب است. پاسداران سپاه، سربازان خدا، سربازان قرآن، سربازان حقیقت و سربازان برترین ارزشهاى انسانى‌‏اى هستند که هیچ‏کس نمى‌‏تواند آن‏ها را انکار کند.
پاسداران نظام مقدس اسلامی همان جوان های صدر اسلام هستند که با جان و دل و باعشق و علاقه به اسلام و مردم خدمت می کنند.
اکنون که رژیم های مستبد  جهانخوار به عنوان دشمن قسم خورده این مرز و بوم، به دلیل شدت عصبانیت از ناکامی‌های متعدد در رسیدن به اهداف شوم خود، از آخرین تیرهای ترکش خویش میخواهند استفاده کنند و با نابخردی تمام و زیر پا گذاشتن تمامی قوانین و مناسبات بین المللی نهاد رسمی و ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را میخواهند در لیست جعلی و بی اعتبار تروریسم خود قرار دهند، لازم است یادآور شویم که پیش از این در سال ۲۰۱۹ کدخدای دولت های وابسته اروپا یعنی آمریکا، دست به چنین اقدام مذبوحانه ای زد که در انتها فرجامی نداشت و در مناسبات سیاسی و نظامی انقلاب اسلامی ایران خدشه ای وارد نیامد.

بیانیه دانشگاهیان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 
ما دانشگاهیان استان قم، این اقدام بی‌اساس را عاملی در ایجاد ناامنی و نقض آرامش و صلح در منطقه حساس غرب آسیا و تجاوز به حق حاکمیت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران می دانیم و اعلام می‌داریم که همانند گذشته، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.
سپاه پاسداران نیروی مسلح قانونی جمهوری اسلامی ایران است و تروریست معرفی نمودن نیروی مسلح ایران از سوی دولت های تروریست پرور،چه مضحک است در حالی که تشکیل نطفه حرام داعش، کشته شدن میلیون ها انسان مظلوم در جنگ ویتنام،حمله به عراق و افغانستان و به شهادت رساندن و مفقود شدن صدها هزار تن از مسلمانان لکه ی ننگ بر دامن غرب است.
امروز اگر استکبار جهانی ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نشانه گرفته است بیانگر این است که سپاه توانسته است با اتکا به اقتدار معنوی ، سیاسی و فناوری خود دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و شیطانی اش ناکام بگذارد و اگر امروز استکبار جهانی نمی تواند به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی خیال تعرض در سر داشته باشد از قدرت تسلیحاتی و اقتدار معنوی سپاه در هراس است.
جامعه ی نخبگانی استان قم،اقدام اخیر اتحادیه  اروپا را محکوم کرده و حمایت کامل خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش مؤثر و سازنده آن در برقراری امنیت و آرامش کشور و منطقه اعلام داشته و مزید توفیقات فرماندهان و نیروهای ایثارگر سپاهی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا را از خداوند متعال خواستار است.
در پایان سخنان شهید بهشتی ( رضوان الله علیه ) را یادآور می شویم که می فرمایند : 
«البته امریکا عصبانی است، البته امریکا ناراحت است. آمریکا از دست این نهادها عصبانی است. از دست آن چهره‌ها و شخصیت‌هایی که خط ضدامپریالیسم را خط اصلی این انقلاب در بُعد خارجی‌اش ترسیم کرده‌اند عصبانی است. از آنها که می‌گویند در این مقطع از زمان، دشمن اصلی ما آمریکاست عصبانی است. از روزنامه‌هایی که در این خط مردم را آگاه می‌کنند عصبانی است. از تشکیلات سیاسی که ملت را در این خط بسیج و متشکل می‌کند عصبانی است. ولی به آمریکا بگویید عصبانی باش و از عصبانیت خود بمیر. ملت ما همین است که می‌بینی و می‌شناسی و به آنها باید گفت که هنوز این ملت، ابعاد فراوانِ ناشناخته دارد که خبر نداری.»

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.